Garantie
Garantievoorwaarden Baby Fresh B.V. – Kwaliteit én Zekerheid!
Bij Baby Fresh vinden we het belangrijk dat u met een gerust hart een gereviseerde kinderwagen, autostoel of autobase kunt kopen.
Daarom bieden wij een standaardgarantie van 12 maanden op al onze producten, met ingang vanaf datum aankoop.
Op deze pagina leggen we exact uit wat onder deze garantie valt en wat niet, zodat u als consument precies weet waar u aan toe bent!
Wat valt er onder onze standaardgarantie van 12 maanden?
Onze garantie dekt specifieke defecten en problemen die zich kunnen voordoen bij normaal gebruik van uw kinderwagen, autostoeltje en/of accessoire.
Hieronder leest u wat wel onder de garantie valt:
- Fabricagefouten:
Problemen die voortkomen uit het productieproces en het product minder functioneel maken. - Functionele gebreken:
Defecten die de primaire werking van het product beïnvloeden. - Materiaaldefecten:
Onverwachte breuken of scheuren in het frame of andere structurele onderdelen, voor zover ze niet door gebruiksslijtage komen.
Wanneer blijkt dat ontstane schade is toe te zeggen aan onjuist gebruik van de kinderwagen -schade als gevolg van het niet opvolgen van de handleiding en andere gepubliceerde richtlijnen-, dan komen alle bovenstaande garantievoorwaarden te vervallen.
Wat valt er niet onder onze garantie?
Onze garantie dekt geen schade door eigen toedoen en 'normale slijtage', de onderstaande zaken vallen dan ook buiten de garantie:
- Normale slijtage:
Versleten banden, wielen, bekleding of handgrepen door regulier gebruik. - Onjuist gebruik of onderhoud:
Defecten door verkeerd gebruik of onvoldoende onderhoud (bijvoorbeeld het niet schoonhouden van bewegende delen). - Esthetische gebreken:
Krassen, verkleuringen of andere cosmetische schade die de werking van het product niet beïnvloeden. - Modificaties of reparaties door derden:
Schade of defecten door aanpassingen of reparaties die niet door Baby Fresh zijn uitgevoerd.
Bij vragen over specifieke problemen of wanneer u wilt weten of iets onder de garantie valt, dan staat ons team altijd klaar om u te helpen!
Wat te doen als er iets mis is met uw aangekochte kinderwagen?
Krijgt u te maken met een probleem of defect? Dan raden wij u aan om de kinderwagen niet meer te gebruiken totdat we deze hebben nagekeken/ gerepareerd.
Bij een defect dient u altijd bij ons langs te komen met de gehele defecte kinderwagen, tenzij anders aangegeven. Wij kunnen vragen naar enige vorm van identificatie (ID-bewijs, paspoort of rijbewijs).
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd, heeft u toch nog vragen? Meer informatie is te vinden op onze FAQ pagina, of neem gerust vrijblijvend contact op!
- Baby Fresh BV.
⚠️ Wij nemen geen kinderwagens/ maxi-cosi's en/of autobases terug & geven hiervoor ook geen geld retour!
⚠️ De voorkeur van Baby Fresh ligt altijd bij het ophalen van de producten, risico van verzending ligt dan ook altijd bij u als consument -ook bij verzekerde verzending-.
X
Datum laatste update pagina: 25-10-2025.